۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶

دعوت ویژه از عوامل یک سه‌گانه سینمایی به فستیوال سانتا باربارا

دعوت ویژه از عوامل یک سه‌گانه سینمایی به فستیوال سانتا باربارا

سه شخصیت اصلی سه گانه "پیش از نیمه‌شب" در جشنواره فیلم سانتا باربارا گرد هم می‌آیند تا درباره این مجموعه حرف بزنند. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، طبق گفته برگزارکنندگان فستیوال فیلم سانتا باربارا، فیلمنامه‌نویسان فیلم های سه گانه "پیش از نیمه شب" یعنی اتان هاوک، جولی دلپی و ریچارد لینک لیتر برای گفتگو در این فستیوال شرکت خواهند کرد.

این نشست در روز یکشنبه نهم فوریه که آخرین روز فستیوال نیز هست، بعد از نمایش سه فیلم "پیش از طلوع خورشید"، "پیش از غروب" و "پیش از نیمه شب" در تئاتر لوبرو برگزار خواهد شد.

راجر درلینگ کارگردان این برنامه گفت: این سه گانه یکی از متفاوت‌ترین چهره‌های عشق را روی صفحه سینما خلق کرد و این امکان فوق العاده ای است که می توانیم  این سه فیلم را با سه خالق آنها در جشنواره مان داشته باشیم.  

این سه گانه با ساخته شدن همان فیلم اول از این مجموعه یعنی "پیش از طلوع خورشید" در سال 1995 موفق شد توجه منتقدان را به خود جلب کند. این فیلم که با بازی اتان هاوک و ژولی دلپی ساخته شده درباره یک زوج جوان است که برای اولین بار یکدیگر را در قطار می بینند و در حالی که می دانند دیگر یکدیگر را نمی بینند، تصمیم می گیرند با هم به دیدن شهر وین بروند.

در قسمت دوم این فیلم با عنوان "پیش از غروب" که 9 سال بعد در سال 2004 نمایش داده شد، جسی شخصیتی که هاوک نقش او را بازی کرده و سلین شخصیتی که دلپی نقش او را بازی کرد بار دیگر یکدیگر را به صورت تصادفی در پاریس می‌بینند. تمام فیلم دربرگیرنده گفتگوهای این دو درباره احساستشان، برنامه هایشان و دیدگاه شان نسبت به زندگی است که در حالی که در پاریس در حال راه رفتن هستند، بیان می شود. فیلمنامه این فیلم که توسط هاوک، دلپی و لینکلیتر نوشته شده است نامزد دریافت جایزه فیلمنامه اسکار شده بود.

در "پیش از نیمه شب" این زوج بار دیگر و این بار در یونان هستند اما آنها در این فاصله از هم بی‌خبر نبوده اند. این فیلم ماه می 2013 (اردیبهشت) اکران شد و به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال شناخته شد و 98 درصد رای مثبت منتقدان را کسب کرد.

هاوک و دلپی و لینک لیتر نامزد دریافت جایزه ایندیپندنت اسپرایت و جایزه منتقدان برای فیلمنامه این فیلم شدند و جایزه منتقدان فیلم لس آنجلس را دریافت کردند. دلپی در عین حال برای بازی در یک فیلم کمدی موزیکال نامزد بهترین بازیگر زن در گلدن گلوب نیز شده است.

جشنواره فیلم سانتا باربارا از 30 ژانویه تا 9 فوریه 2014 برگزار می شود.

کد خبر 2206066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha